Sugar in the morning, sugar....



Jag erkänner - mitt socker beroende är extremt. Helt enkelt jag älskar och är beroende av socker. Pepsi Max. På morgonen, eftermiddagen och kvällen. Att starta morgonen med en klunk Pepsi förstår till och med jag att det inte är hälsosamt. Tyvärr går det åt i snitt FEM 1,5 liters flaskor i veckan! Eftersom M inte gillar Pepsi kan jag inte heller skylla på honom.

Men vet ni vad, jag vill inte sluta dricka Pepsi även om jag vet att det inte är hälsosamt. Däremot är mitt mål att byta ut mycket Pepsi mot mycket kolsyrat vatten. Same same but different. Samma känsla, kan till och med tycka att vattnet är godare till maten. Pepsi ska bli mitt gottis, som en belöning på kvällen framför tv:n.

Are you beliving me?

Nu jävlar - Mindre Pepsi Max & Mer kolsyrat vatten!


Peeeppppsssiiiiii.....


Kommentarer
Postat av: Stina

Lycka till! Det fixar du! Älskar din blogg.

2010-09-02 @ 08:24:48
Postat av: Natalie.

Utbildningen är jag ju klar med sedan ett år tillbaka, men dessvärre har jag ju inte jobbat med naglar så mycket mer än hemma på nära och kära, men det går bra ändå tycker jag. Alla har varit nöjda så vitt jag vet :)

2010-09-02 @ 15:04:12
URL: http://hakunamatata.blogg.se/
Postat av: Natalie.

Har du? Vad tråkigt att du inte blev nöjd. Får man fråga varför?

2010-09-02 @ 15:12:33
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0